Monday, May 4, 2009

muram membawa kepada suram

muram nya hati aku....
menjadikan betapa suramnya blog aku...

banyak yang aku nak share, tp bila pk2 blk...
nanti dah jadi macam diary pulak..

tak pun dah jadi macam tempat mem'provoke' somebody....
huhu...

sudahnya, bantal n katil je la, tmpat aku fikir....
tempat aku termenung....
kenapa aku boleh rasa macam ni...
kenapa aku boleh bertindak macam tu...

ha, baru aku teringat, dulu aku pernah la post 1 sajak ni, kat dalam 1 website ni.
ada la 2 orang hamba Allah, tegur cara aku tulis sajak tu...

diorang kata, penggunaan titik yang banyak pada hujung ayat tu, xperlu...
katanya tak memberi kesan pun pada sajak aku tu...
lagi 1, ayat aku pendek2 je dalam sajak tu...

kira ala2 cara aku tulis blog2 aku ni la...
lepas dari tu, aku terus tak bukak dah website tu...
bukan sebab merajuk or kecil hati...

tapi aku agak sedih jugak...
sebab aku memang dah tulis kat situ, aku saja suka2...
lepas tu, cara penulisan tu adalah style aku...
pada siapa2 yang memang biasa sms aku, dalam sms pun aku buat tabiat macam tu...

huhu...
so, aku nak cakap siap2, siapa2 yang tak suka cara aku menulis, mungkin boleh bagi pendapat yang lagi menarik...
jangan tau nak cakap tak suka je..
kalau boleh, bagitau sebab kenapa tak suka...
and then come out with better idea....
kan2????....
sebab terus terang aku katakan, kalau aku dapat artikel atau bahan bacaan yang memang betul2 macam karangan yang dasyat, aku boleh jamin yang aku akan skip baca...

kecuali kalau artikel tu betul2 menarik perhatian aku...
itupun, keadaan aku baca time tu, sangat2 lah terpaksa...huhu...

semoga kita semua berada di dalam rahmat-Nya...
serta dipelihara iman kita...
dimudahkan serta diberi kesenangan dalam setiap urusan....
dijauhkan dari keburukan dan kejahatan....

salam holiday untuk student2 U.....
salam tahniah kepada yang telah berjaya menghabiskan pengajian.....
serta
salam kerajinan kepada yang kena praktikal sepanjang cuti ni...hihi...

No comments:

Post a Comment