Thursday, December 16, 2010

membuat comeback setelah 9 bulan...

1st of all, thank you Allah... comeback di buat setelah aku (seorang pelajar nakal) mendapat pekerjaan... syukur, cita-cita aku nak jadi cikgu dah tercapai... =) kalau tengok tajuk, gaya macam aku berehat mengandungkan anak je kan..haha~ tapi realiti nya, aku ni kebosanan sebab student tengah cuti! jadi aku decide nak mengaktifkan diri berblogging semula..hehe.. macam segan pulak..ade blog, tapi dari mac 2010 xde ape pn yg aku update.. hehe... passion nak mengarang karut marut tu masih ada... cuma yang takde idea & kesempatan je... follow blog orang bukan main lagi..haha!~ amik berkat... =p n/k: hujan2 ni, mengarang sajak pun best..wahaha~

2 comments:

  1. ok ak admit..ak bsalah...teruk gile weh reply komen pas stengah tahun..wahaha~

    ReplyDelete