Thursday, December 16, 2010

kerja : tiket untuk kurangkan KG




trreeetttttt..treetttttttttt...

nurul: hello..

dnd: hello, ko katne?

nurul: kat depan toshiba dah..nape?

dnd: haa, singgah rojak corner..kitorang semua tengah nak makan ni..

nurul: ok!~

aku bagi signal, belok kiri...xlama pastu, signal belok kanan...
okey da sampai..kedai makan fevret mama..(mama suka roti sardin sini =))

aku masuk2 kedai je, mama dah sengih2..
excited betul dia tengok anak dia yang sorang ni..
rindu la tu!haha~
aku pun salam2...
masa tengah salam2, mama kata "kakak nampak mkin kecik sejak kerja ni"
uishhhh...aku pun apa lagi, sengih sampai ke telinga la...
haha~
puas aku nak turunkan berat sikit2 sebelum ni, tapi xpenah jadi!
at last~setahun kerja boleh kurus kot..hehehehe..sukenye aku!!~~~~

n/k: sepanjang makan tu, semua ayah aku dok suh aku makan...
satay, soto, roti canai....abes semua disua depan aku...haha~
ayah memang...takleh tengok anak dia tak cukup..lagi2 tak cukup makan...
luv u ayah!luv u mama!

this is the picture of' some of my new frens..hehe =)



yang wat peace tunduk macam aku tu, long lost fren!!haha~

2 comments:

  1. eh2..ad gamba aku kat blog ko.horray!haha..bokanmen berusaha lagi eh nak turun kg..hehe..tp post ni da lme gile kot???

    ReplyDelete
  2. Cik Dilla : Usaha nak turnkan kg xbjaye.. n 1 g, ak pn prasan komen ko pas dah lame gile kot???hahah...

    ReplyDelete