Monday, January 18, 2010

ANGAN2 TIME!~ : what are my future babies namezZz?.... =p

kata orang, tak salah nak berangan kan. tapi tu la aku ni, kalau lah diberi peluang nak berangan, seminit pun dah macam-macam ade dalam kepala aku ni.hehe...

aku memang kuat berangan.kire champion la senang kata.waktu paling suka berangan, masa dah ready-ready nak tidur and kalau dah bosan dalam kelas or lecture.(p/s: jangan tiru ye adik-adik..hehe)it wasnt me

kalau difikirkan, memang jauh lagi aku nak meniti masa yang mana aku dah berkahwin, and ada anak.tapi aku suka berangan dok fikir nak bagi anak nama apa nanti.sebabnya, aku geram tengok baby comel-comel.pastu, tengokla kan, budak-budak sekarang canggih-canggih sungguh nama.tergeliat lidah cikgu nak menyebutnya...hehe. walau macam mana sekalipun, nama yang diberikan, biarlah mempunyai maksud yang baik, yang positif, serta sesuai dengan anak tu nanti. jangan berikan nama yang terlalu berat maksudnya.sebab orang tua-tua kata, nanti baby tu tak mampu nak bawa namanya sendiri. wallahua'lam..^^

okey2, kembali pada nama idaman baby aku.actually, aku baru je terfikirkan satu nama.xde combination ke apa lagi.just root name.wahaha!~nama ni pulak, untuk baby girl.aku suka kalau my future baby girl (insyaAllah) namanya MELATI.hehe...kepada sabrina, jangan btau melati your cousin tu tau..hehe..Funky Dance

MELATI maksudnya sejenis bunga yang harum bau nya..(hehe, tu je la yang aku tau pun)
kepada kawan-kawan, mesti korang ada nama kegemaran, yang korang rasa nak bagi kat anak-anak kamu semua pada masa akan datang kan, share with me please..kalau sedap leh aku tumpang sekaki..hehe~~~YahooYahoo

2 comments: