Monday, November 16, 2009

a short story of little ASMA'

rindunye kat si comel asma' mardhiyyah...

asma' ni, xpenah2 la seumur hidup die (2 tahun) die nak ckp dlm fon..

jd klu konon2 tgh gayut dgn die, aku je la yg ckp sorng2..

>>hello asma'..assalamualaikum..

>>asma' dah mkn?owh, da mkn...

>>asma' buat apa tu?baca buku ek..

haha..klaka kan, ak bg soalan, aku jugak yg cari jwpn..

profile asma' mardhiyyah



nickname: nyemak a.k.a adik asma'

umur: 2 tahun

hobi: tumpahkan sabun basuh, "umi nak cucu~",

pkai slipar besar2, mkn roti cream.

fav: teddy (sume teddy aku dia kebas), jln2 nek motor.


tbe2 mlm hr tu, dlm kul 11pm..

mmg aku klu dpt call dr no fon umah embah time2 camni la...

angkat2 fon aku memang dah ready sbb slalu umi yang dial..

dia konfem2 la terus sembur je..hehe (sori terkantoikn perangai ribena umi)

nurul>>hello assalamualaikum..

suara comey SGT2!!!>>ekom alam (wsalam)...

nurul>>eh??hello3x??umi??

suara comey SGT2!!!(nyemak upenye)>>nuyun nyemak anye cu tito ayut (die cume nak gtau, die xleh tdo..so die nak gayut dgn aku..wahah!!~comey2..)

nurul>>eh nyemak!!!~(suara tkejut tahap giga).

nyemak>>nuyun da matan..?

nurul>>dah makan dah..nyemak dah makan?

nyemak>>matan dah..nuyun umi embah nyi ace kuku..

(denga suare background umi::kak nurul, nyemak tgh bace buku ni..)

nurul>>adeh nyemak ni..ingat kuku ape td, buku rupenye..hehe.nyemak xnak tdo ke?

nyemak>>nyemak tito..babai..ekom alam..(nyemak xreti bagi salam, die bg n jwb salam due2 pkai wsalam..hehe)

tuuttt..tuttt....

ceh nyemak ni..aku xpuas borak agi die da letak..

tp mmg geram dgn die mlm tu.klu x, dok denga die gelak je..tu pn ihik2..ihik2..sabau je la.best la pulak kan gayut dgn die.ehehe

No comments:

Post a Comment